Täällä periferiassa on laajakaistayhteydet VIHDOINKIN tavoittaneet meikätytön. Kyllä kannatti kiroilla. Niillä varmaan alko korvat siellä punottaa ja tuli pakottava tarve hoitaa mulle yhteydet kuntoon ennen vkonloppua...nyt surffaillaan niin lujaa että heikompia hirvittää!!! Ja tähän nousi semmonen palomuuri ettei naapurin puolelle päivä enää paista...no ei nyt sentään... :D Joo ja ei siinä mitään, että tuo yhteys alko toimimaan, mutta MÄ jopa ONNISTUIN saamaan tän toimimaan langattomana!!! Aikasemmin nää tietotekniset asennushommat on ollu Miehen juttuja, mutta kun ei se oo viikkoon kotonakaan niin pakkohan tässä on ite nääkin hoitaa. Mutta mitäpä mä en osais... (huomatkaa lähes ääretön itseluottamus jälleen)!

Hilun kommenttiin vastaus, että meikäläisen chilit rehottaa...mutta eilen sain kuulla ystäväni Chilimanin puskista...siellä ne on jo 40 cm ja puskee nuppua, että siihen verrattuna täällä ollaan ihan alkutekijöissä. Mutta kun ei täällä tänäänkään ollu kun 15 astetta lämmintä niin eihän täällä mikään rehota. Lisäks täällä ei oo sitä radioaktiivista säteilyäkään niin lähellä kun Chilimiehellä :) Mutta voin mä sentään kehua sillä, että nää mun "pojat" on kyllä ihan yltiöterhakoita...jöpöttävät niin hienosti ettei ne ees tartte mitään keppejä tuekseen. Ehkä se niitten kasvu tuosta taas lähtee, kun on juurillekin enemmän tilaa ja uutta ravinteikasta multaa.