Kyllä nää meikäläisen viherpeukkuhommat on NIIN vastatuulessa kun vaan olla ja voi. Luulin jo raivoisalla myrrrkytyksellä saaneeni kaikki matoset tapettua mitä mullassa möyri, mutta tänään sieltä taas löytyi muutama per ruukku. No eikun Raidia vaan taas suhaukset. Millähän ne sais kaikki tapettua? Mä pelkään, että ne syö mun pikkusten poikien juuret ihan kokonaan eikä ne kasva. Ne on aika kitukasvusia...suurin on n. 12 cm VAAN!!! Viime vuonna ovat olleet tässä vaiheessa jo pari senttiä isompia vaikka kylvö tapahtu kuukautta myöhemmin. PRKL!!! Mä en ala!!!

Mietiskelin tässä, että mistä ne matoset sinne multaan on tullu, niin se multasäkki nökötti tuolla kellarissa niin kait ne siellä sitten synty...ois pitäny heivata se pakkaseen talvella niin ei ehkä ois matosiakaan??? Pitää nyt ostaa sitten uutta multaa, jos noista on mitään jälellä siirrettäväks isompiin ruukkuihin. Jos jollain on madonkarkotusideoita niin tänne vaan...

Anoppi oli laitellu ainaskii Ramiroo ja tavan paprikaa kasvamaan. Sain sieltä viime vkonlopun reissulta mukaan yhen...en nyt muista sitten kumpaa lajiketta oli. Se on ihan karseen iso puska verrattuna noihin mun nökkösiin...35 cm! Ja pukkaa mokoma jo nuppujakin!!! Mä en tajua miten mulla noi ei kasva yhtään taas...kohta kutsuu roskalava...